26 mars 2010

Två

Nu har alla i våran familjegrupp fått sina små .. förutom jag då :) visste att jag skulle bli sist ut. Linda som skulle ha samma dag som jag fick sin lilla tjej igår. Så kul. Jag lovar att jag kommer gå över till 12/4 då kommer min bebis vara 6v när vi börjar med träffarna igen och de andras mellan 2-4 månader. Det är ju ganska så stor skillnad. Då får vi själ för namnet Mini.. verkligen ;). Alla får vänta på oss.. Så det kan gå :). Nu blev längtan extremt stor efter våran lilla. Åh..

4 kommentarer:

therese sa...

Vad kul att höra! :)
Men tyvärr, inte ett spår efter bäbisen ännu:( blää vad jag är less!

Sandra sa...

Vad roligt att du lämnade en kommentar! Det känns superspännande, men just nu är väntan olidlig. Särskilt eftersom jag haft så mycket falska alarm och så mycket förvärkar utan att det händer något :/
Hur känns det själv? Har du haft några tecken på att det kan vara på G?

Simone sa...

Jodå allt är prima med oss :) Sitter och räknar ner dagarna nu mer eller mindre ^^ Känns så långt borta men ändå så nära! :) Hur är det med er då?

Nilla sa...

Läser din blogg nu varje dag... Här i skåneland väntar vi med spänning på mini!