03 mars 2010

37


25 dagar kvar till BF idag. Tror som sagt att den lilla krabaten stannar i magen minst 1 vecka över tiden då jag knappt har några känningar. Inget mig emot. Nästa söndag ska vi ha min "babyshower" Ska bli så mysigt att umgås med tjejerna igen. Så jag har saker att längta till mest hela tiden nu så då går tiden på fort. Över 90% av min graviditet är avklarad - vart tog de 90% vägen. Denna resa har varit smärtfri så här långt och jag tror att jag kommer få igen de i förlossningen. Men va gör man inte för att få uppleva det vackraste, starkaste en människa kan göra? Vem vill gå miste om detta? Jag är pepp.. än så länge ;)

Ska strax ner på stan för att möta upp Therese för en lång fika. Dagen till ära har jag kjol - Premiär för i år. Längtar så till sommar. Less på att vara påpälsad. Så kjol och kofta blev det som sagt idag, då känns det ju i alla fall som att våren är på väg. Sen ska jag iväg på ett möte, så fick ställa in min eftermiddags dejt med Andrea. Trist.

5 kommentarer:

Sara sa...

Jaha, var det du som hade skrivit ihop den listan? :) Då vill jag istället fråga om det är OK att jag kopierar den? ^^
Vad är "babyshower" för nåt? Typ som ett babyparty som amerikaner har eller?
Hoppas du oxå får en bra dag! Skönt med sol idag!

Maddy sa...

Hej!äntligen ha ja hunnit uppdatera:) in o läs om vårt lilla mirakel:)
kram

Linda sa...

Jag kände inte heller nånting, men ändå så kom ju Milton 2 veckor för tidigt :)
Jag hade också en väldigt lättsam graviditet, men hade också världens lättaste förlossning så haka inte upp dig på det ;)
Det kommer gå jätte bra!

Tova sa...

Åh, kul med babyshower! Hann jag aldrig ha, vi får väl ta det nu när Elliot kommit istället haha.

Hihi, jag var ju också såå inställd på att gå över tiden, hade inga känningar whatsoever, men sen blev det ju "bara" 2 dagar efter BF i alla fall ;)

caroline sa...

Spännande med bebis snart :)