17 mars 2010

Rosa


Åh så fint väder idag, våren börjar äntligen komma till Östersund. Postmannen kom med mina nya springskor. Längtar så till att jag kan ut och testa dom. Först får de dock bli promenad skor. Skulle ju hämta min mor ikväll. Men hon är fast på 5-stjärnigt lyxhotell i Thailand - nytt plan behövdes. Så ingen mammi ikväll. Ganska trist, men istället ska vi på middag hem till R´s familj. Hoppas hon kommer hem imorgon. Då kan jag ta en promenad till henne i mina nya skor.

Åh är så shopping sugen, men som sagt inge shopping nu på ett tag (skorna beställdes i Februari). Jag behöver bli mer ekonomisk - bara för att. Så får hålla mig borta från stan och internet-shopping. Min fästis har några sparkonton men också ett "sophie-konto"...haha. Illa. Han är precis som min pappa - skämmer bort mig alldeles för mycket. Jag har fått så otroligt mycket av honom och de är jag evigt tacksam och otroligt glad för. Min finaste fästman, vän och kärlek. Han är helt enkelt för fin. Han gör mig trygg i alla väder

2 kommentarer:

Finni sa...

Jag önskar att jag hade tålamodet att vänta, men jag tog reda på det på RULet. Är ju så nyfiken av mig. Kanske kan hålla mig med nästa? Hehe, får väl seeee :)

unique sa...

oj, vad du kommer njuta sen när magen är borta. då får du användning av dina rosa skor.

har fått höra det på sistone. om ögonbrynen allyså. tack så mycket