24 mars 2010

Mindre än fyra, men mer än tre


Kan inte förstå vart dessa 9 månader har försvunnit. Nu är vi ju verkligen inne på slutspurten och senast den 12/4 kommer våran lilla Mini till oss, om allt går som de ska. Så det känns skönt att ha ett datum på att då är det i alla fall färdig bakat där inne. 4 dagar till Bf och 98,6% är avklarat. I mitt huvud har jag nog inte riktigt förstått än att vi ska få en liten bebis, för de känns så himla overkligt allt än. Jag kan inte greppa de förens Mini är i min famn. Men nu börjar till och med jag lessna på att vara stor som en val, extremt mycket vatten i kroppen (på bilden ser man mina vackra korvfingrar) och ont i ryggen. Längtan blir ju inte mindre heller - men försöker inte tänka så mycket på de, för då tror jag att jag kommer längta ihjäl mig helt.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag förstod inte ens att jag var mamma när han låg där i min famn, haha. Kan knappt förstå det än heller ;)

Isabelle sa...

Det kommer! :)