20 mars 2010

8.

Helg. Sitter med havregrynsgröten och funderar om de är dags att ta en dusch måla om naglarna och åka in på stan en sväng. Väl där - hälsa på mina två favoriter på jobbet. Snacka massa skit medans fästis ska hjälpa min bror att flytta. Ikväll blir de en god middag sen ska jag faktiskt jobba - japp, jobba. 20 - 00. Vill kunna skryta att jag jobbade höggravid i v 39... nej, men kände att jag har ändå inget för mig då R ska jobba lite ikväll. Så kan jag lika gärna vara på jobbet och umgås med Håkan och Siggan och dricka en god alkoholfri drink. Ska ju i princip bara sitta på en stol i 4h och titta på människor som ska dansa. Så de borde ju gå galant.

Imorgon ska vi plantera om växter, göra 150 köttbullar, matbröd och städa - sen en mysig middag framför en bra film. Sen är det en ny vecka med nya obefintliga äventyr som står på schemat. Besök hos bm är väl de mest spännande för mig kan jag tro.

1 kommentar:

Maddy sa...

Åh va roligt...har inte hängt så noga vid din blogg på senaste men nu är du ju nästan framme!!Spännande:)
Har du packat ngn bbväska än?

Ps: Älskar ert kök,vart e den ifrån?