26 mars 2010

2.


Va gör man? Inte mycket. Vill shoppa kläder till Mini - men har bestämt mig för att inte köpa mer tills jag vet att lilla Mini mår bra och allt går bra under förlossningen. Väntan börjar bli små jobbig nu, men mest för att jag är hemma i 8h varje dag och ingen R och ja, då tänker jag för mycket. Tankar som; tänk om de händer något, tänk om Mini inte mår bra, tänk om de värsta som finns händer. Ja en del skräcktankar kan dyka upp lite här och där under en vecka. Men livet ter sig som de gör. Så bara att tänka positivt och invänta den stora dagen som närmar sig.

Så ska bli skönt med helg nu, bara umgås med älskling, så mina tankar försvinner. Om jag orkar ska vi in till tjejerna i morgon och äta lunch. Sen får man se vad vi hittar på med, Pappa fyller år idag så vi ska dit någon dag. Och på söndag för 1 årsen dog min stora förebild och finaste farfar. Han var värdens finaste person, otrolig på alla sätt och vis. Om vi får en liten pojke ska den får heta Gösta i mellan namn, för att hedra farfar. Så på söndag blir de en speciell dag.

1 kommentar:

Anna sa...

Kikar in varje dag och kollar om det blivit nån bebis ;-) Såå nyfiken... Lova att uppdatera fort. Haha..
Puss