22 mars 2010

Du


Snart kommer den stora överraskningen att visa sig - snart får vi reda på om du där inne i magen är en liten pojke eller flicka. Spännande till tusen. I början var i alla fall jag super säker på att de skulle bli en pojke. Men nu vet jag inte alls vad jag ska tro. Min fina fästis hoppas på flicka - så de inte blir en riktig liten "mammagris". Men vi både är bara glada om vår fina lilla Mini kommer ut och mår bra och är frisk. Har inte fått så mycket kommentarer/gissningar runt omkring oss vad de ska bli - men i lördags hände de något. Då var de 3 personer som sa till mig - de blir en tjej efter att ha studerat magen. Vi får se. Nu är de ju inte så jäkla långt kvar - högst 3v till. Så snart så.

Namn är princip klart; både om de blir en kille eller tjej. Så de känns skönt. Men har med mig mitt fina anteckningsblock med lite olika namn utifall att de inte är just en... Så lite backup har man allt. Imorgon ska vi inte till MVC och träffa våran mysiga bm. Har ju gått in i v.40 - så nu är man snart färdig "ruvad". Annars är de lugnt på alla fronter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mys mys mys - snart så!!

Thess sa...

Åh längtar så till dig Mini!