30 mars 2010

+2

Här händer de noll. Så ska sätta mig och läsa en bok och dricka lite te. Sen får jag se vad dagen har att ge. En sväng hem till mamma på fika kan jag tänka mig och kanske handla något kul på Maxi. Spännande, verkligen. Tur att de är påsk snart så jag kan terra fästmannen i 5 dagar. Känner att jag kan mycket väl gå under om jag ska gå i 2 v - mest för att mitt sociala liv känns obefintligt just nu. Det mest spännande på hela veckan kommer i morgon då vi ska till Inger, tänk att man kan längta så till ett Bm-besök. Livet är party just nu, vem vill byta?..

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag vill byta... Vill också vara nära nu!

Hälsa din mamma!!

A home far away sa...

Hihi, första gången här o du skriver väldigt roligt:). Jag ska föda om ett par veckor men än så länge är jag i full gång. men kanske inte så länge till:)

Ha en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore

Miss Baglady sa...

Gärna byta:)