24 mars 2010

4.


Onsdag. Veckan går fort. I dag ska jag ner på stan för att fördriva tiden, blir en fika med Angelica. Sen ska jag nog kika lite på stan innan jag åker hem. I kväll ska vi ner i källaren och hämta upp lite ting. Sen blir de Draknästet och Fuskbyggarna innan vi lägger oss och kikar klart på Shutter Island.

Sitter ju och läser alla mina "gravidbloggar" varje morgon och nu har nästan alla fått sina små - så mysigt. Gör ju inte att man inte längtar mer.. nej då :) - vill bara att Mini ska komma nu. Vi vill ju veta vem du är där inne i magen. Älskade du. (Annars skänker jag en tanke till min vän Caroline och hennes son som ligger på sjukhus och är väldigt sjuk. Hemskheter.)

3 kommentarer:

Linda sa...

Shutter Island vill jag också se! vart har ni fått tag på den?

Maddy sa...

Jag vet själv hur det var att gå in i en gravidblogg man följt ett tag för att läsa att hon fått sin bebis...JAG VILL OCKSÅ var det enda jag tänkte:)
Och så kom han ut och det är som om han alltid funnits med oss:)
Ha en bra dag:)
Kram

Sara sa...

Jaha okej. :) Ja det vill ju till att man har tiden som behövs oxå. :) Vad är det för spännande jobb han har som han reser med? =)
Vad vill du utbilda dig till? :) Många frågor. :)

Ja vi får väl se om det kanske blir en liten påskbebis för oss kanske. :)
Jag har heller inga känningar, hade ju starkare förvärkar ett tag men det har avtagit. För övrigt mår jag bra men jag saknar sambon så inni he/&¤#e. Han har ett nytt jobb nu (kör lastbil) och ligger ute hela veckorna, han hade sagt klart o tydligt att han INTE ville ligga ute hela veckorna men nu blev det så ändå :( Är bara hemma på helgerna, o han vill inte vara ifrån oss så mycket så han ska sluta med det jobbet (och gå tillbaka till sitt förra jobb), det kommer inte funka med detta jobbet. Han vill vara hemma med bebis och oss, istället för att missa allt lixom. Kram