27 mars 2010

Stan


Blev en halvdag på stan, med en del shopping. Skönt att få komma ut lite. Köpte mig en iphone, en vit så klart. Så nu har jag både mobil, internet och mp3 i ett. Perfekt när man är så glömsk som jag. Sen så måste ju allt matcha, så nu har jag en vit Macbook, vit ipod och vit iphone. Ska dock sälja två av mina Ipods. Behöver ju ingen egentligen nu, men en är bra att ha i gymmet. Sen införskaffades även Nike Ipod/Iphone plus sport kit. Jag vet, jag har ett sjukligt behov av Apple-produkter.. Min last. Vissa har skor, jag har Apple! Sen blev de en regn/träningsjacka & träningsbyxor och nya kuddar till soffan. Lunchade hos tjejerna innan vi åkte hem. Så nu ligger jag utslagen på soffan och blir uppassad. Trött och små febrig idag. Så nu ska de vilas.

1 kommentar:

unique sa...

Today is the day!!!