05 mars 2010

Turkos Fredag


Fredag är lika med helg. Så idag har jag målat naglarna - till och med tånaglarna.. det gick! men var inte de lättaste med kulan på magen. Blev turkosa naglar som Alexa Chung och svarta tånaglar. Nu känner jag mig genast lite fredags fin. Älskar turkost och de blev faktiskt riktigt snyggt på naglarna. Var lite skeptisk.
Idag ska jag bara ligga i soffan och ta de lugnt. Vila vila och vila är viktigt så här inför förlossningen. Så då får jag infinna mig i att göra de. Ikväll ska vi äta pestofylld kycklingfilé med tomatsås och mozzarella i ugn. Kan bli en skål med vaniljglass till efterätt. Så de är min fredag de. Hoppas ni där ute får en super härlig fredag ni med!

3 kommentarer:

Angelica sa...

Lovely! Jag har iallafall bokat en hemresa i morgon så vi kan ses på söndag, då blir det myspys :)

Angelica sa...

Ja :) Klockan 11 hos Maria! Kramar så länge

unique sa...

S N Y G G T!!!

För st o främst har Jon dammsugit som idiot alltid. Så redan i magen vande hon sig. Sen har vi aldrig varit tysta när hon sovit. På kvällen sänker vi aldrig tv:n när hon somnat. Gör vi det vaknar hon däremot. Självklart håller vi inte på med en massa i onödan på kvällen

På dagarna gör vi som vanligt. Fast misstänker att det är annorlunda om man har ett skrikigt barn. Då tar man nog varje tillfälle i akt när de sover.