18 mars 2010

Torsdag


I dag kommer mamma hem, så vi ska dit efter middagen och kramas massa och kika på om de finns någon present kanske.. :) Kommer få sån ångest av hennes bränna, åh vill bara sola nu. Som lite plåster på såren, så bor vi i en super bra förening som har ett fräscht solarium 10m bort i samma lokal som tvättstugan - jag är rätt så nöjd. Då kan jag sola och kom hem på 2 röda. Kanon när man har en liten bebis hemma. Självklart ska jag inte lämna bebis själv, den har ju en pappa också ;). Så de dämpar ju lite i alla fall. Längtar till sommaren och varma dagar. En glass och mys med tjejerna. Men nu känns ju inte sommaren så långt bort längre.. alltid något.

5 kommentarer:

Tova sa...

Oh vilken lyxig förening :) vill också sola lite!

Sara sa...

Det tror jag med :) Nä, det är varannan vecka som gäller här.

Okej. Om allt är som det ska och funkar bra så ska man stanna minst 6 timmar, sen får man åka hem om man vill, och vi vill inte stanna där längre än nödvändigt om man säger så, skönare att vara hemma tycker jag/vi. Men det beror på vilken tid på dygnet bebis föds oxå, kan hända att vi ligger över en natt för vi vill inte sätta oss i bilen mitt i natten och åka hemåt. :) (har 45 minuters resväg)

Nilla sa...

Killar förstår inte det här med glass ;) Om ni har vägarna förbi söderut framöver så lovar jag att ta med dig till vår härliga sandstrand här i närheten! Det är kanske inte någon thailandshetta, men helt klart godkänd beach med egentillverkning av glass! Strutarna man får är större än ens eget huvud! Mmmmmmm....

Angelica sa...

Sophie darling, på lördag jobbar både jag & Maria heela dagen lång det vore superkul om du kom och hälsade på så kan vi tjuvstarta glass-säsongen ;)

Lilly loves Fifi sa...

Snart kommer bebis! I can feel it. Love you.