10 mars 2010

Grå Tisdag


Igår låg jag på soffan mest hela dagen sov som bort hela gårdagen. Så inget bloggande och ingen bebis :). Nu ska vi precis i väg till BM sen blir det raka vägen hem till sängen. Egentligen skulle jag vilja åka ner på stan - men vet inte om jag är så pep på just de. Vädret är så grått och trist. Annars har de inte hänt så mycket - kikade på New Moon igår kväll, vilken dålig och seg film. Sen så stör jag mig på när "kvinnor" ska porträtteras som kärlekskranka psykopater som sitter och tycker synd om sig själv i månader. Har vi inte kommit längre?

2 kommentarer:

Linda sa...

Du är faktiskt den enda som jag har hört som säger att New Moon är dålig, haha! Ska se den ikväll tänkte jag så får vi se vad jag tycker :) Men tycker du inte att Twilight är bra heller?

Frida BF - 22 Mars -10 sa...

Tack så mycket! :) Och desamma.

Man ska inte se New Moon alltså? Har bara sett första och den var så kass så jag har inte orkat se New moon ännu :)