15 mars 2010

I min väska


K
ör på en; i min väskan inlägg. Då innehållet kommer ändras radikalt inom en mycket snar framtid ;). Väskan är en Marc Jacobs som jag fick av R förra Påsken i present. Vi var på en Lång weekend i Stockholm, när vi var inne på NK så såg jag just denna väska och då kunde jag inte släppa den. Senare på weekenden så fick jag den av honom.

1. Leopardsjal från H&M 2. Sminkväska i "ormskin", H&M
3. Vantar, MQ 4. Sjal
5. Plånbok från Mulberry 6. Almenacka
7. Skrivbok 8. Glasögon, Spacsavers
9. Parfym, Ego Girl, Dior Kiss, Nagelack O.P.I - Jade

3 kommentarer:

Frida BF - 22 Mars -10 sa...

Jo det är ju det! :) Och snart är det dags för er också ;) Kul!

Finni sa...

Jag har en Marc Jacobs från samma kollektion som din. Dom är sååå fina och min har jag använt sönder :)

Tack! Haha, ja, dom kan ju inte klaga i alla fall :)

Hur känns det, dags snart? :D
Kram

Tova sa...

Haha, det är så skoj att se vad andra har i sina väskor ;)