30 mars 2010

41 (40+2)


Lite kort på stora magen, kan ju vara på sin plats. Den växer på så kanske får ett stort litet barn - då måste jag shoppa mer kläder - så man kan ju försöka se ljust på de hela. Shoppa är ju kul. Det komiska med att jag har gått över är att Mini har alltid varit super lugn i magen, men nu så här på slutet rör h*n sig mycket mer. Det borde ju vara tvärtom.

Nu när de är så nära - så funderar jag fasligt mycket på vem som har gömt sig där inne i magen. Läst otaliga skrönor, folk ha gissat, jag har haft vissa tankar - men ändå så är jag inte 100% säker på vad det blir för en liten sak. Men om vi ska se till en av alla dessa skrönor och kortet ovanför - så väntar jag ju definitivt en pojke. Så när du väl bestämmer dig för att titta ut så får vi som om du är en skröna eller ej.

3 kommentarer:

Patricia sa...

du är jättefin! :D
haha den magen du har nu hade jag i vecka 20! haha jag var superstor :P hihi så det är nog en liten bebis där inne i din mage :)

Nilla sa...

Åh, du är ju inte jättestor - i så fall är jag en elefant!!

Hittade du nåt fint på Maxi? Jag fick dille på bebisstrumpor häromdan och körde till maxi sent på kvällen och köpte små strumpor... De har faktiskt rätt mycket sött där :)

Therese sa...

Vilken söt mage du har!!! Man kan inte tro du har gått över. Jag har sf-mått 43 och har inte gått tiden ut än:) Hoppas din bebis vill ut snart det är en sån stor väntan hela tiden. Glad Påsk!