25 mars 2010

3.


Gårdagen var super bra på många sätt, fick ju vara med mina fina tjejer Angelica och Maria. Först tog jag och Angelica en lunch och sen strosade vi på stan - sen mötte Maria upp oss för lite fika och skvaller. Sen kom mamma och mötte upp mig så då gick vi på stan innan R hämtade oss. Så fick träffa 3 favoriter på samma dag. I går kväll så satt jag på varenda webb-shop, men såklart när man har pengar då hittar man inget. Så de blev nitlott.

I dag ska jag bara ta de lugnt, är riktigt trött efter gårdagens heldag på stan. Så ska måla mina naglar i något av mina nya lack, kika på film och bara vila och invänta fästis. 3 dagar kvar - prognos; otroligt lugnt. Så Mini verkar trivas bra där inne.

1 kommentar:

Finni sa...

Visst är han? :D Haha, en riktig liten rund kille!

Tack, hoppas du får en mysig dag och se till att vila nu. Du kommer behöva dina krafter snart! Kramar