04 mars 2010

Torsdag


Gårdagen blev hur mysig som helst. Åkte ner på staden för att möta upp fina Therese, vi drog en lång lunch på nån timme och sedan strosade vi på affärer en sväng, sen gick vi på hennes jobb och fick oss en kaffe. Sen var det dags för mig att bege mig hem. Väl hemma vart de till att laga middag, städa upp lite i köket och invänta sambon. Efter de åkte vi på Maxi bara för att, blev att vi köpt en elvisp och lite annat nödvändigt?.. och en varsin morotskaka som vi mumsade i oss till Byggfusk. En hel härlig dag helt enkelt.

Idag ska jag ner på stan igen för att träffa Annelie, blir förmodligen bara bebis-prat eftersom hon väntar 1 månad senare än mig. Ska även komma ihåg att köpa nagellack som jag glömde igår. Men glömmer väl de igen om jag känner mig rätt. Imorgon ska vi bara ta de lugnt för i helgen blir det massor av saker. När ska man vila? ;) Får bli nästa vecka. Då ska jag inte be ge mig ner på stan eller göra något annat "ansträngande" utan bara vara och vila upp mig... ska försöka i alla fall.

5 kommentarer:

unique sa...

Vilken fin design du har fixat. Passar verkligen din stil =)

therese sa...

Jodå jag mår bra, otroligt trött bara. Längtar efter att "få komma ur den här kroppen" bara..! Känner mig så otroligt klumpig o inlåst. Ska bli skönt att slippa några kilon..
Nervös är jag faktiskt inte det minsta! Nej det där tar jag som det kommer, ingen mening att gå o oroa sig, går ju inte direkt att påverka :)
Idag är det 3 veckor kvar, tjoho :D

Finni sa...

Vila innan bebisen kommer! Alla sa det till mig heeeela tiden, men jag struntade i det och tänkte att jag ju måste få leva också. Ångrar det nu när jag knappt sovit på en månad :) Haha!

Sara sa...

Aha okej, vad mysigt! :)

Ja eller hur, nu är längtan väldigt stor!
Nja, jag har tänkt tanken några gånger, ifall det är något fel på bebis, men jag har slagit bort tanken lika fort igen. Jag tror att man känner på sig sånt - att nåt inte är som det ska, om du förstår.

Simone sa...

jo speciellt med första barnbarnet, mamma BAD idag om att få betala dressen jag ska ha hem från BB så visst fick hon det ;) Blev även små tossor som hon betalade :) Och har berättatt att hon får köpa overaller sedan om hon vill :P
Uscha, den känslan har jag inte alls, tack och lov! Har dock en bekant som förlorade sitt barn under förlossningen men trots det (eller kanske på grund av det) så är jag inte minsta orolig bär bebis :) Väldigt skönt :)Men sånt händer ju så sällan :)
Nepp ingen aning :) Vet ni vad ni ska få då?
BBväskan är påbörjad här med, iaf bebisens del :p haha resten komemr nog framöver, börjar ofta i tid, men blir sällan klar fören i sista sekund :P
Jag är hemma sedan 22feb :D Riktigt härligt :) Du då?