30 mars 2010

++


Försöker få fästis att skippa träningen idag och komma hem tidigare. Vi får se om min övertalning funkar. I kväll ska jag tvinga honom att måla mina tånaglar... han älskar mig så här på slutet, jag kräver absolut ingenting.... Sen ska jag som sagt dra med honom på Maxi, där ska de brännas pengar... Maxi av alla ställen. Men man kan ju hitta lite go bitar i form av, smink och annat ytligt kraffs. Så det lugnar mitt allt för tråkig liv för tillfället. Sen har jag bokat träffa med Andrea på torsdag. Socialt sätt ett steg framåt.

7 kommentarer:

Linda sa...

Förstår att du längtar! Men nu är det inte länge kvar, fast jag förstår att det känns som en evighet!

Ja jag ska köpa mig en Iphone så snart mitt abonnemang går ut! Men jag vill ju helst ha en igår, haha!

unique sa...

Nä, nu tycker jag att mini kan komma

Sara sa...

Japp. Det känns att det börjar närma sig. :) Men nervositeten kommer nog inte förrän värkarna kommer tror jag. Är du nervös?

Haha nä, jag har till och med några kläder i storlek 50. :)

Jaså okej, hur känns de värkarna då? Som mensvärk? Förvärkar antar jag?
Åh, vad kul! :) Ja då får vi hoppas att du öppnat dig lite, det kanske är det du gör på nätterna när du får ont. :) Mamma trodde att jag höll på o öppna mig när jag hade rätt ont för någon vecka sen. Hon har 4 barn själv så hon har varit med om det några gånger. :) Har du några syskon?

Anna sa...

Haha.. Du är go du..

Linda sa...

Men aj! Vad gjorde du för att det skulle bli så då?

Det går ut i Maj nångång. Men eftersom jag jobbar på elgiganten så får ju jag personalpris så det blir ju bra pris oavsett :)

Sara sa...

Aha okej, det låter ungefär likadant som det som jag kände. Mamma tyckte det lät som "ordentliga förvärkar", det var då hon sa att jag säkert höll på att öppna mig när jag kände så.

Jag ska dit igen 8 april (torsdag nästa vecka) om inte bebis kommit tidigare, men BM trodde inte att vi skulle ses då. ^^
Aha okej, ja det är ju tur att du har andra du kan fråga då. :)

Angelica sa...

Åh.. jag som lyckats tappa bort mina skidbrillor i flytten, vart såg ni dom?:) Nej håll dig undan sockret vettja, men nått säger mig att det är Rogga som är smygäter i köket och inte du ;) haha!