29 mars 2010

+1


I dag blir de som sagt vila och pyssla på här hemma. Hoppas på att jag ska få hem mina hårprodukter som jag beställde förra veckan, tänkte skämma bort mig med ett långt bad och bra hårprodukter. Hoppas även på att mina tröjor från GT ska komma. Gårdagskvällen var mysig, somnade tidigt och första gången under min graviditet fick jag kliva upp på natten för kissa. Alltid något nytt så här på slutspurten.

Nu hoppas vi att Mini ska komma runt påsk så vi får 5 "extra pappa"dagar - då det är påsk. Alltid något i väntan. Så då blir R hemma 10 hela dagar och sen 15 halvdagar har vi bestämt. Så mysigt de kommer vara, när vi är en liten familj. Längtar så. Ligger med Mini´s lilla gosedjur varje natt så den ska få min doft. Älskade du. Vi längtar så efter dig.

4 kommentarer:

Tova sa...

Låter underbart att din sambo kan vara hemma ett tag efter förlossningen. Min lyckades också ta ut några extradagar, det är verkligen superskönt med stödet och avlastningen de första veckorna. Och så tar det ju ett tag att smälta att man blivit föräldrar också :)
kramar

Sara sa...

Tack så mycket. :) Ja det är lite kul när det är studenter med, man känner sig lite mallig för att man får hjälpa dem (vara "försökskanin") att lära sig. ^^ Och så blir man så stolt när någon annan än BM får höra sitt barns hjärtljud. ^^

Jodå, jag känner mig som vanligt, bara bra. Är inte otålig ännu, vill inte att den ska komma förrän helgen, Fredrik kommer ju inte hem förrän på torsdag.
Har inga känningar eller nåt, förutom att jag har börjat få sammandragningar cirka en vecka tillbaka. Har aldrig haft det innan, har bara haft onda förvärkar.

Hur känner du?

Finni sa...

Nu vöntar jag med spänning och besöker din kära blogg några gånger dagligen för att se om det är på g snart :)

Finni sa...

Åh vad roligt. Hoppas h*n kommer snart då :)

Detsamma! Kram