11 mars 2010

Torsdag


Nu är jag på G. Fixat med lite prylar här hemma, testat de bruna regnskyddet från Tullsa på vagnen. Funkar både på liggdelen och sittdelen, smidigt att få av och på och skyddet har en praktisk dragkedja. Det man får med vagnen är ju förbannat dåligt - genomskinligplast!?. Så då köpte vi ett från Tullsa ist som funkar även som allvädersskydd och så matchar de vagnen ;) vi köpte även ett myggnät där ifrån. Packat upp och gått igenom kläder som vi har fått av R´s bror - blev 2 högar med olika storlekar som vi kan ha till Mini. Dock insåg jag att vi inte har 1 enda pyjamas i st 56.. haha. Så på lördag måste vi nog köpa nån pyjamas.

Sen satte jag mig och spelade på xbox:et och sen rann tiden iväg. Skönt att man hittar något att fördriva tiden med. Nu ska jag plocka bort min sena lunch och sedan kika lite på tv. Sen ska jag vattna blommor, dammtorka möbler och sen blir de jag som tar en långdusch och lägger en inpackning och lite sånt. R jobbar över ikväll så han kommer väl hem runt 21, då blir det Lyxfällan och en kopp Annanas/Vanilj Te och kanske en god smörgås.

4 kommentarer:

Angelica sa...

Nej nej, det är nästa vecka :) Han ringde igår också och fråga om jag kunde jobba igår och idag, men det kunde jag inte. Då tänkte jag att vad roligt om han skulle ringa dig och du hade jobbat själv och mini bestämmer sig för att det är dags att komma ut. Vad gör man då? Blir ju långt för mig och springa med rullstolen det ;) hahaha!

Linda sa...

Det kommer gå bra! Oroa dig inte. Det är så liten procent som det blir något fel, om den inte föds förtidigt eller liknande. Den lilla kommer komma ut och vara frisk och alldeles underbar! :)

Du, jag har letat efter den där toppen du vet som jag tyckte vad snygg som du hade köpt på hm. På hemsidan har jag letat men hittar den inte..

Angelica sa...

Ja att det ska vara så svårt att anställa nån, han kan ju inte räkna med att vi ska komma springande så fort det är något. Men jag ser faktiskt fram emot nästa vecka, fika med maria och bara snacka skit hela dagarna, förhoppningsvis få besök från min favvo-sophie också :)

Ja det ska bli så mycket kärlek i helgen, och en del flyttande då den där tjejen kommer på lördageftermiddag. Vad ska ni göra?

Sara sa...

Tack :) Jodå det är bara bra, hur är det själv? Nä jag är faktiskt inte heller nervös eller nåt, det känns inte som att det är så nära som det faktiskt är. Det känns fortfarande som att det är låååångt kvar. =) Jag tror att min nervositet kommer när värkarna kommer.

Har du drömt om din förlossning någon gång?