25 mars 2010

Naglar


V
ar svårt att bestämma sig för vilket av dessa färger jag skulle använda i dag, men efter lite om och men, valde jag färgen Dakar från Mavala (de mörkrosa). Tycker Mavala´s mini-lack är super, perfekt storlek och finns i många färger & håller bra. Dock är O.P.I lacken de bästa, sitter som sten i 1-3v med ett bra överlack. Har en liten dille på lack just nu - för de är de enda som är kul när man inte vill köpa eller passar i några kläder för tillfället. Så byter lack var och varannan dag. Denna vecka har jag haft svarta, knallrosa och nu en lite mer brun/rosa färg.

Uppdat: målade på de mörkrosa och de såg ju bra ut - tills jag skulle fixade lunch. Så var bara till att ta bort och göra om. Valde en annan färg dock. Nu har jag vaknat efter 3h sömn. Har precis städat i mitt badrumsskåp och nu väntar jag på R. Skulle ha lagat mat, men gick sådär med de. Får skylla på graviditeten :)

3 kommentarer:

Finni sa...

Haha, man har inte mycket att göra dom sista veckorna. :D

L sa...

Jag längtar så innerligt till bebisen kommer. Lilla fina diamanten. Jag längtar och längtar. Hoppas nu varje gång det ringer eller kommer ett sms att det är du ;)
Jag älskar dig och är så stolt. Det vet du va? Vad vore livet utan Fifis vänskap...
// Kram och Puss, Lilly

Finni sa...

Tack!

Fast jag ångrade mig med headern nu, blev ett byte till :P