15 mars 2010

39


Som sagt gått in i v 39 nu 13 dagar till Bf, över 95% av graviditeten är avklarad. Ännu en vecka närmare Mini's ankomst. Känner absolut ingen stress att h*n ska komma ut, den tiden kommer när den kommer. Bara lilla krabaten mår bra är vi super glada och nöjda. Om jag ska klaga så är de att all vätska ska försvinna från min kropp - jag ser ut som en kassler efter ha suttit i soffan och fingrarna domnar bort titt som tätt & skor kan man ju glömma vissa dagar. Ryggen känns väl inte helt hundra heller. Men annars så sover jag hela nätter, med minst 8h sömn och även en liten på eftermiddagen. Så detta leder till bra humör, som i går när jag fick skrattanfall hela dagen. Så oförskämt bra mår man ännu.. bara tacka för de.

2 kommentarer:

Finni sa...

Nej precis, fast på min vagn kan man hänga väskan på kanten liksom, så jag funderar på att börja dissa min skötväska och köra på vanliga väskor igen. Mycket snyggare :D

ÅH vad spännande att ni inte vet vad det blir för kön! Valde ni att vänta eller? :)

Kram

Emmie sa...

Kikar in och säger hej, och stort grattis till liten i magen! :)
Spännande, nu är det inte många dagar kvar tills ni har bebis hos er. Njuuut er nya lilla bebis, det är verkligen världens häftigaste och mysigaste tid!
Önskar dig stort lycka till, och en härlig fortsättning på veckan!