10 mars 2010

Besök i V.38 (37+2)


Nu har vi precis kommit hem från BM besöket. Allt gick bra, pratade en del om förlossningen och lite om vad som händer efteråt. Tankar och funderingar, hur min graviditet har varit m.m. Sen lyssnade vi så klart på Mini´s hjärthjud som låg på runt 144 slag per minut och mitt sf-mått låg på 34. Hon var helt lyrisk över min kurva och sa att de är få som följer sin kurva så på precis, som min. Så de var väl bra. Vikten var oförändrad - men råkade säga fel först och då trodde hon att jag hade gått ner 6kg till hehe :) Men då lugnade jag henne.

4 kommentarer:

Linda sa...

Jasså, jag har hört helt tvärtom om. Att i New Moon så händer det mer, mer action liksom :) Alla tycker jag olika, ska säga vad jag tycker om den efter ikväll :)

S sa...

Jamen precis! Tiden går så grymt fort! Och får jag snitt försvinner ju ca en vecka bara poff :P Så då går det ju ännu snabbare :P
Ja ut komemr dom ju, oavsett om man vill eller inte ;) Men tur är väll det :)
Ja det är helt underbar :D Hon är snäll :) Tror hon behöver känna sig lite behövd, så vill hon betala så varsågod :)
Ooh ja då får vi hoppas att hon kommer hem med lite smått och gott :)

OJ! vilken mage jag måste ha egentligen :P Hade samma SF-mått som du har nu när jag var i v 33+0 :O

Ajdinsmamma sa...

Grattis till Mini i magen :) Fin blogg du har :)

Följa varandra via bl?

Simone/Mjesec sa...

Förut var det det :D Men tycker den är såå ivägen haha :P Jo Sfmåttet är ju minst sagt individuellt, blir bara så avundsjuk på alla som inte har gigantisk mage :P haha ^^
På grund av förlossningsrädsla.. ar värdlens bästa BM och AuroraBM så det ska nog gå riktigt bra :) Bara jag bestämmer mig fullt ut hur jag vill hadet så verkar det mer eller mindre som om dom ska se till att jag får det :)

Jadu, jag har fullt upp jämt känns det som haha :P Men är hos Aurora typ 1 gång i veckan, BM varannan vecka, Vattengympa(på sjukhuset) en gång i veckan osv :p Men annars bakar jag en hel del, städar och grejar typ :) Samt vilar en heldel ^^ Tycker aldrig jag inte har något att göra, snarare tvärtom :P Men baka är an av favoriterna :)