16 mars 2010

Tisdag


Sitter här precis och har ätit upp min super goda lunch som bestod av: halloumi, paprika och bulgur - en favorit här hemma, snabbt, gott och någorlunda nyttig lunch. Nu ska jag hänga upp lite tvätt här hemma. I dag är en lugn och trist dag - tyvärr. Så funderar vad jag ska hitta på med, i kväll ska jag nog dra ner R till källarn för att ta upp lite kläder och skor. Men först måste han komma hem från sin träning och jag måste ha fixat mat på bordet - va gör man inte för sin älskade ;). Men innan dess får jag nog underhålla mig själv.

I morgon kommer mamma hem från 2,5 vecka i Thailand - ska bli så kul och se henne igen. Ska även till Bm imorgon och fika med Therese på förmiddagen. Så morgondagen ser jag fram emot.

2 kommentarer:

Sara sa...

Tack. :) Nä, jag har inga känningar. Har bara förvärkar då o då men det har jag ju haft sedan vecka 29 så det är inget märkvärdigt. Var ju hos BM igår och bebis är inte fixerad än, den är bara inställd i bäckeningången (frågade vad det var för skillnad o hon sa att när den är fixerad så är den ännu längre ner). Vet du om din är fixerad? Eller det kanske du får reda på imorgon isf.

Ett hus fyllt med drömmar sa...

det där såg riktigt gott ut!!

jag hoppas att folk tycker jag passar i det. surt annars efter all denna tid hehehe