17 mars 2010

Tid


V
i var ju hos barnmorskan i morse, allt såg bra ut. Hon babblade på om min fina kurva och hur ovanlig jag var. Även över min vikt jag låg precis på medel på både viktkurva och vanliga kurvan. Ja, om de roar henne så ;). Mini´s hjärtljud lät super fint, vilket alltid är skönt att höra - idag var vi uppe i 156/slag och sf måttet låg på 34 och äntligen var Mini fixerad. Nu är de bara 11 dagar kvar och på fredag går vi ner på en siffrigt. Nu börjar längtan bli väldigt stor, vill ha våran bebis snart, snart, snart! Älskade du.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Hela världen väntar med spänning på mini's ankomst! Med DIG som mor blir det garanterat en väldigt speciell unge :)

Sara sa...

Åh, vad kul, spännande! :) Även om du inte känt förvärkar än så kan det ju starta när som helst, h*n är ju faktiskt fixerad nu. =)
Hur länge har ni tänkt stanna på förlossningen efteråt? Eller det kanske jag redan frågat?

Jag vaknar typ 2-3 gånger varje natt av att jag måste vända på mig, har då SVINONT i ljumskarna och svårt att vända på mig. Måste även gå upp en gång per natt o kissa, oftast vid 5-tiden. Har aldrig någonsin vaknat på nätterna förut, har alltid kunnat sova hela natten tills klockan ringer eller jag vaknar på morgonen.
Hur är det för dig, du sover som vanligt va? Tyckte du skrev det någon gång. :)