24 mars 2010

Fin dag


Vilken dag. Börjar med att jag fick j H&M´s guldbonus checkar, fått reda på att jag får tillbaka massa på skatten. Tyckte att dagen kan ju inte bli bättre. Men sen ringer min bror och frågar om jag har koll på mitt saldo för han hade fått helt annan summa än vad vi trodde på arvet - så han blev lite rädd. Så gick och kikade, och fick ett sånt lyckorus och ville gå och köpa allt. Men jag hejdade mig, men lite smink m.m slank ner i en påse. Hm.. har aldrig haft så mycket pengar att man i princip kan köpa vad som helst utan att behöva tänka. Jag vet att man absolut inte blir lyckligare av pengar i längden... men ett härligt lyckorus så här när ryggen och fötterna värker och man ska gå igenom ett helvete snart - så känns det ganska så gött. Nu hoppas jag att turen håller i sig och bebis kommer snart och att allt går bra.

2 kommentarer:

Thess sa...

Det är så de ska va vännen. Vi får ta en semester när Mini blivit större :D. Synd att vi inte hinner ses innan Mini kommer. Men sen så!

Anonym sa...

Men fuuuuuuuuuusk!!!!! :D