02 mars 2010

L.O.V.E


Det bästa som hänt mig är när jag träffade R. Finare person får man leta efter. Han gör verkligen allt för mig. Åh har så mycket kärlek till honom. Han är bara för underbar. Önskar att fler vore som honom, så snäll, så varm - så generös och hjälpsam mot alla. Finns inte ett ont ben i den mannen. Så jag vet att jag verklige har haft tur som har träffat denna underbara person och jag råkade släppa honom en gång och det misstaget gör jag aldrig om igen. Aldrig. Älskade du. Finaste dagen hittills var när vi förlovade oss och reste till London för att fira. Men snart kommer vårat älskade barn, det kommer vara det vackraste. Längtar så.

2 kommentarer:

Angelica sa...

<3

Simone sa...

Brun :) Med vissa detaljer i grönt/rött/grått :)
Jo hade vi hiss hade vi nog inte tänkt på det lika mycket :) Åh så första barnbarnet där med? (sambons föräldrar är det 5barnbarnet men 1a för mina) och mamma blev riktigt besviken när vi köpte vagnen utan hennes pengahjälp :P Dock har vi påpekat att det finns mycket framöver som hon kan få handla ;)
Skönt :) Samma på våran :) Känns som inte bra att ha en lillplutt framåt :)
Åh kläder, vi har en heldel det har vi :) Fått köpstop av sambon nu ;P Eller ja en dress att ha på vägen hem från BB ska inhandlas men det är nog allt :) Har dock en känsla av att min mor kommer överrösa oss med kläder :P Hon har tydligen redan köpt 2st prestenter till bebisen!! haha Dock känns det som om vi behöver mera byxor, men det löser sig nog :) (Har om inte annat bästa komisen 1km ifrån vars son nu är 1månad :P och hon vill bli av med lite så är inte direkt orolig ^^) Ni då?