06 mars 2010

Jade


Precis kommit hem från en jätte god middag på restaurang - så nu är vi mätt och belåten. Nu ska vi kika på Beck - Annonsmannen och sedan blir det nog sängen för våran del. Dagen har verkligen varit hur mysig som helst, började med att R gjorde scones till frukosten och sedan myste framför tvn fram till 12 innan vi drog oss ner på stan för en lunch. Var så fint väder idag med sol och skön temperatur. R köpte nya glasögon och sedan fick jag ett nytt nagellack, ett Jade grönt från O.P.I - så snyggt. Han är verkligen för fin min fästman. Sedan avslutade vi dagen med att köpa med oss lite fika hem. Och nu sitter vi som sagt i soffan och inväntar filmen som börjar om en stund.

Imorgon ska jag på min babyshower - ska bli så mysigt att träffa tjejerna igen. Vi ska bara umgås hela dagen. Längtat så. Efter de är vi bjudna på middag hemma hos min bror och hans sambo, sedan ska vi gå på bio ihop. Så denna helg kommer verkligen bli en super helg.

1 kommentar:

Simone/Mjesec sa...

Vad kul :) Tycker dock magen kan sluta växa lite nu :p 3cm på 1½ vecka är liiite mycket för min smak ;P

Vet faktiskt inte varför det var som det vart. Inte riktigt vågat fråga.. Men nej det är ytterst ovanligt :)

jadu jag har trott på pojke sedan start, men nu vette tusan :P Vänner och familj säger att det blir en tjej (mest för att det är roligare att handla kläder till en tjej haha)
Underbart! jag har faktiskt packat de mesta av bebissakerna, men inte alls kommit igång med min och sambons del :p Men det kommernog framöver :) Dock kommer jag troligen få planerat snitt eller igångsättning med snittkontrakt så blir ju mer eller mindre planerat när bebis kommer om den inte blir jätte tidig dvs :)Så känns inte så stressand :) är ju dessutom bara i v 34 ännu :)
Ohja det är helt underbart :) vila gör jag dock inte :p Då blir jag uttråkad haha :p Men jag ställer ju inte veckarklocka osv :)