22 februari 2010

Stelt

Sitter här med masken på och känner mig stelare än stelast. Luktar gott gör den dock, hallon/mango. Naglarna är målade och middagen ligger i magen. Drog en favorit efterätt, röda äpplen och en halvliter vatten. Mumma! Dock har jag en väldans huvudvärk och hittar ingen alvedon här hemma. Tur att jag ska till bm på onsdag, känner mig lite orolig. Har haft lite små ont i skallen i ett par dagar nu. Så ska ta upp de. Man vill ju att allt ska vara bra med Mini. Lillhjärtat.

Updt: Färgade även ögonbrynen när jag var i farten, försökte med fransarna men jag får alltid så j*vla ont av "geget" så tvättar alltid bort de innan jag fått någon färg. Funderar nu om jag ska boka en tid för färgning av fransarna - så man ser lite pigg ut. Skönt att få lite färg då man inte alltid har tid att kleta på mascaran. Får kolla upp de.

4 kommentarer:

unique sa...

Ja du... huvudvärk ska man vara försiktig med. Havandeskapsförgiftning du vet.

Fatta tiden går fort. Snart har du din lilla min

Lea sa...

Ja det är tungt och jobbigt nu i slutet, hoppas det går över efter förlossningen bara! kram

lea sa...

Javisst, bristningarna är det minsta problemet! tack för din fina kommentar!=)

unique sa...

hahaha... jag vet. likadant varjr vinter när det kommer mer än en decimeter. att vi aldrig lär oss.

var bor ni?