09 februari 2010

Dagens "Roomservice"

Igår han vi med en hel del, skötbord klart, spjälsäng klar och snart bäddad (sängkläderna torkar ännu). Nya fåtöljen till vardagsrummet är ihop satt så nu har vi bara en byrå som ska byggas ikväll. Dagbädden kommer om 1 vecka då den inte fick plast i bilen. Sen är Mini´s rum i princip klart - förutom lite pynt. Känns så skönt. Ska fota ikväll eller imorgon beroende på hur långt vi har kommit. På lördags ska vi förhoppningsvis hämta barnvagnen om den har kommit till affären. Sen känns det som att vi bara kan njuta och vänta tills vårt underbara lilla barn kommer hem till oss.

2 kommentarer:

Sandra sa...

ja men eller hur, alldeles för dålig självdisciplin. finns så mkt annat att göra =P det skulle jag lätt göra alla små söta bebis kläder =D hihi följer din blogg varje dag för att ha koll. superspännande! tack, min dag var ganska så fin:) kramar!

unique sa...

Vi har en -09. Synd man inte köpte den då hahaa

Vad har den vagnen ni funderar på rörliga eller fasta hjul?

Med oss är det bra. Försöker få min lilla tös till att vakna för mat. Låter kanske konstigt då jag velat att hon skulle sova hela dagen, men nu vill jag bara få det gjort så jag kan sova =)