19 februari 2010

Fredag

Idag har jag haft Isabelle, Pontus och Wilma på besök. Så blev mycket lek från Pontus sida medans lillasyster Wilma mest sov eller myste med mamma eller mig. Åh tänk att vi ska få våran snart. Längtar så. Idag har jag tvättat upp de sista av bebiskläderna och imorgon ska vi åka och köpa de sista på apoteket. Sen ska vi bara invänta våran lilla skatt.

Idag ska jag hinna baka dumlemuffins, havreflarn och nonstop och choklad cookies. Sen är det slut bakat för ett tag tror jag. Tar väl något kort senare.

37 dagar kvar. Vart försvinner tiden?

3 kommentarer:

19åriga Fru Sofia - i väntan på bebis sa...

sv: Ja det hoppas ju vi också!

Finni sa...

Jo, det är ju inte jättekul att man måste gå igenom efter, men man glömmer det fort och är snabbt redo att göra det igen. Gudarna vet varför egentligen :P

Sara sa...

Ja precis, undrar varför dom inte inför två rutin-UL egentigen? Jaja.
Får ni göra erat UL hos MVC eller på sjukhuset? Här får vi åka till sjukhuset.

Förvärkarna(?) har avtagit nu förresten, har bara känt av det två gånger idag.