16 februari 2010

Låång dag


Puh. Vilken dag. Sprungit på stan för att leta present till Fästis som fyller 30 imorgon. Hittade någar fina saker. Sen hittade jag 3 kuddar på Indiska till dagbädden (som R bygger ihop nu) plus ljus och en lykta in till Mini´s rum. Sen körde jag och Andrea en lång lunch och kikade på alla skoaffärer i stan. Hon älskar skor. Sen fixade jag lite annat innan jag åkte hem. Väl hemma var det tvättstugan som gällde så körde 3 maskiner och började laga mat. Efter det har jag stått och bakat tills nu och har svin ont i ryggen!! Blä. Så nu är det jag som ska vila tills jag somnar.

Imorgon blir det storstädning plus att ställa i ordning Mini´s rum och baka 2 sorter till. Sen är det bara att äta middag och invänta besöket. Hoppas jag inte är helt paj i ryggen imorgon. Då kommer städningen bli ett helvete. Tors-Fre ska jag bara ta det lugnt. Lördag ska vi på inflyttningsfest/födelsedags kalas. Ska bli kul att träffa alla mina vänner, så skönt att ha alla samlade. Söndag är det min familj som kommer på besök för att uppvakta R.

4 kommentarer:

unique sa...

hjälp. du måste varit helt slut din stackare!!

den där spyan gjorde nog susen. hon har sovit 5 timmar i sträck. nu har jag precis ammat klart o hin sussar igen =)
jag ska nu göra detsamma

Sophie mamma till Nellie sa...

Ser mumsigt ut :D

Anonym sa...

Vilken mysig fästmö o mamma du är ;) Och så har ni det så sjukt fint hemma hos er!!!
Måste få en date med dig när jag är i stan nästa gång. Vilket tyvärr känns långt bort. Min chef är superbra på att alltid sätta de lediga dagarna långt ifrån varandra, kan inte förstå det.
Kram Josse

Finni sa...

Tack! Ja jag kollade apotekets hemsida, den kostar ju uppåt 300 kr! Insane!

Jag borde sova mer på dagen, men det är så svårt och sen känns det så trist att bara ligga i sängen hela dagarna! Fast det är väl så det får bli dom första månaderna. Vill att tiden ska gå fort så att han blir lite äldre :)

Gud snart kommer ju din lille bäbis också. Tiden går såå fort!

Kramar!