08 februari 2010

Skruvar

Vi bygger möbler varje kväll och fixar här hemma - så hinner inte skriva så mycket i bloggen just nu. Men jag och Mini mår bra, var på Mvc idag och låg perfekt på min kurva och Mini hördes. Så skönt. Nu är jag inne i v 34. 6 veckor till Bf.

Ska skriva mer imorgon för då ska jag städa och tvätta och bara vara hemma innan R kommer hem från arbetet. Då ska vi bygga de sista och fixa upp lite tavlor m.m. Sen ska det återgå till de normala soffpotatis-livet - som man lever just nu när allt är tungt och bökigt :).

3 kommentarer:

Finni sa...

Tack, jag tror att jag kör på ersättning som komplement på nätterna trots allas åsikter :P Man kan ju inte lyssna på alla andra hela tiden, haha.

Tack! Det värmer verkligen, och jag tror att det är viktigt att prata om det. Inte bara för min skull, men för att andra ska se att det är okej att må dåligt! Jag tror att det är många som håller det inne, och då mår man ju bara sämre.

Kramar!

Angelica sa...

Njae.. god mat vet jag inte, men skvaller och massa skratt ska nog gå att ordna ;)

Linda sa...

Ja nu är det inte länge kvar! :)
Visst sa vi onsdag va? Jag är så senil, haha