26 februari 2010

Fredag

Rastlös. Så känner jag mig just nu. Vill hitta på med något. Har precis ätit lunch och druckit en latte och nu vet jag inte vad jag ska hitta på med. Buhu. Ikväll ska vi äta middag hos R´s mamma och pappa sen ska vi nog åka på affären och handla mat. Imorgon och på söndag ska vi storstäda, plocka bort och slänga saker. Inte super kul, men nödvändigt.

Är så velig angående mitt hår.. slängde i lite slingor och sen hade jag tänkt lägga en toning över (ammoniak fri) för just nu är mina slingor oranga :) men nu kikar jag på kort när jag har mörkt hår och då vill jag genast ha de.. suck. Dagens I-landsproblem. Korten är från 07-09.

3 kommentarer:

Sara sa...

Aha okej, då förstår jag. Men jag får nog åka till försäkringskassan som en vän gjorde, då blev allt rätt med en gång. Känns nog lättast så.

Thess sa...

Mellan blont/kola!!! Syns imorgon.

Anonym sa...

Jag tycker du är en sådan som passar i ALLA färger! Du skulle passa i helblondt också! Det ska du vara glad för.
Hoppas magen o du mår bra, du är superfin! Är glad för din skull, puss Sälen-Josse