05 februari 2010

Fredag


Fredag och helg. Har precis kikat klart på en super bra film och nu lagar jag lite lunch; blir bulgur, currysås samt paprika. Mumma! Hade gärna velat haft halloumi till, men hade ingen hemma. Efter lunchen ska jag lyfta lite skrot. Sen ska jag kika på Gia - ännu en Angelina film, efter det ska jag förbereda för middagen och invänta sambon. Ikväll blir det fredagsmys med röda äpplen och isvatten. Längtar redan! Blir till att vi ska kika klart på Bowling for Columbine och ett nytt avsnitt av Criminal Minds. Så mycket film för min del idag. Perfekt början på helgen.

U
pdate: Slängde ihop en hallon paj till kärleken eftersom han är lite bakis idag så tyckte jag att han skulle få något lite mer kaloririkt. Sen kan jag frysa in resten och ha om det kommer objudna gäster. Middagen är strax klar så inväntar bara R. Blir Torsk med potatis och äggsås - en favorit hos mig.

5 kommentarer:

Therese sa...

Tack för varningen! Jag har följt tråden på FL sen jag lade min order så har följt händelserna. Tur jag inte betalade i förskott iaf. Men är ändå besviken, hade ju så klart velat ha mina grejer. Men men förlorade inga pengar iaf =) Hade du också beställt från dem eller?

Linda sa...

Torsk, potatis och äggsås är super gott! :)
Gia är en skit bra film, jag funderade faktiskt för ett tag sen vad den hette men kom aldrig på det. Men nu ska jag också titta på den! :)

carro sa...

Ja Sophie! Cola är ett måste här!!

Emma sa...

Perfekt att ha sånt i frysen =)

unique sa...

Ny design och med i bloglovin. Det gillar vi.

Hur mår du nu? När är det nu du har bf? Vet inte om du sagt det, men min amningshjärna är hopplös