22 februari 2010

Hår(t)


Sitter här och har aptrist.. saknar redan R. Egen tid var inte så kul. Har hunnit fixat bort disken från idag och igår, ätit frukost, lunch och mellanmål. Kikat på hockey, och just nu är de ANTM på 3:an. Funderar på om jag ska lägga en ansiktsmask, köra en skrubb, fixa naglarna och sånt. Sen är jag super sugen på att ljusa upp/slinga mitt långa hår som bara växer och växer. Egentligen vill jag inte för tänker på bebis i magen. Men samtidigt vill jag få de gjort innan h*n tittar ut. Så får se om jag åker på affären imorgon och köper.

4 kommentarer:

Finni sa...

Tack! Den är riktigt gosig, skulle gärna ha en likadan själv :)

Vilken lyx att din mage inte är gigantiskt! Det är kul hur olika det är det där :)

Sara sa...

Ja precis. =)
Okej, nä man vill ju landa lite innan alla besök kommer. :)

Linda sa...

Dom säger ju att det inte är någon fara att färga håret när man är gravid. Jag gjorde iaf det :) Min frisör var gravid samtidigt som mig och hon jobbade tills hon var i vecka 36, hennes barn är helt normal idag :)

Angelica sa...

Nä precis Linda, och för 30 år sedan var det inte farligt att röka heller! Man kan ju ta och kolla upp ingredienserna i sin hårfärg, läsa på vilka bieffekter dom har och sen fundera en gång till på hur ofarligt det är.. som en liten notis kan tilläggas att frisörer har otroligt hög missfalls-statistik!