20 februari 2010

34+5


Idag åkte vi ner på stan för att handla tårtor. Blev en Violtårta samt en vanlig "Prinsesstårta", blir ju runt 14-16 personer här i helgen på fika. Så lika bra att köpa så att man har. Sen inhandlade vi de sista på apoteket samt 2 amnings bh:ar på Lindex, dom var verkligen jätte fina. Jag brukar tycka att de flesta amnings bh:ar är så trista och mindre fina, så glad att jag hittat något.

På måndag går jag in i v36. Helt galet. Tiden bara rusar fram. 46 dagar kvar, 87% av min graviditet är avklarad. Så här ser magen ut idag. Magen växer på och jag mår fortfarande oförskämt bra. Just nu känns allt väldigt bra, men börjar känna mig mer och mer små nervös, inte för förlossningen utan för när den sätter igång. Bebis i magen är lugn som vanligt - men får sina ryck då och då om dagarna. Mys.

1 kommentar:

Sara sa...

Ja precis, ett par veckor till får h*n stanna inne. =)

Ja, det ser jag nu på bilderna, men den har växt lite med ser jag. :)

Vi tänkte packa väskan nästa vecka, har ni packat än?
Jag är inte så nervös faktiskt, tror att nervositeten kommer när värkarna väl kommer. Du då?