04 februari 2010

Kvällstankar


Blev inte så lugnt som jag hade tänkt mig idag, fick ett ryck bakade en kaka för att frysas in, städade köket, lagade lunch och middag samt tog en lång dusch. Kikade på en bra film och åt massa äpple. Planerade middags menyn för kommande vecka plus inköpslista till detta. Och nu sitter jag här och inväntar min finaste fästis som är ute med jobbet.

Nästa vecka ska jag boka tvättstugan och tvätta upp alla barnkläder vi har köpt, för då har vi fixat klart i Mini´s rum. Så jag kan börja sortera och vika in allt. Bädda och göra fint. Sen ska vi nog åka och kika om barnvagnen har kommit in. Vill som ha den hemma snart, tror jag. Kanske ger otur?...

1 kommentar:

Angelica sa...

Snygg design du skaffat dig. Tänkte dessutom påminna dig om att inte glömma bort att boka in middag hos mig på torsdag kl 18.30 :) Kram