25 februari 2010

Arbetat, shoppat coch nu vila.


Torsdagen är snart inne på sina sista andetag... eller nja, några timmar kvar i alla fall. Idag har jag arbetat en sväng. Tiden gick väldigt fort för en gångskull. Sen åkte jag ner på stan en sväng. Blev en runda in på HM då jag hade fått en check så handlade ett litet gosedjur till Mini, strumpor och två små mössor och en tröja till mig. Sen gick jag på bokrean och hittade en babybok. Sen hämtade vi ut våran babybox och liggdelen till vagnen och lite annat smått och gott.

Nu har jag hunnit med att sätta upp Wallisarna på garderoberna i Mini´s rum och tvättat upp de vi köpte idag. Även hunnit packat lite i B.B väskan och sorterat bland lite lådor här hemma. Nu ska jag nog ta garderoben ute i första hallen, sortera lite - känns som att de kan behövas då vi slängde in allt där när vi flyttade in.. :)

5 kommentarer:

Angelica sa...

Det går bra med din vita månad hör jag ;)

Angelica sa...

I see :) Kan förstå att det börjar kännas på ryggen nu, du får ta många varma bad och se till att vila mycket i mars, tycker du jämt är ute och kutar man FÅR faktiskt ta det lugnt ibland också =)
Jag mår bra, sjukt matt i kroppen bara efter dom 11 massagebehandlingarna jag hade inbokade idag. Fika vore mys, när isf? Kan du imorgon förmiddag? Kramar

Sara sa...

Vadå handläggartiden?
Hoppas allt är bra hos er med!

Simone/Mjesec sa...

OOH! Var har du fått tag på wallisarna? ^^

Linda sa...

Vilken snygg topp! vad kostade den?