03 februari 2010

Onsdag

Ny dag, nya tag. Sitter här med en stor kopp Earl Green med Jämtländsk honung. Förkylningen sitter i än. Så bara att kurera sig med mycket te. Väntar på att tiden ska ticka på så jag får åka ner och träffa Therese igen, för en lunch på vårat favorit ställe. Sen ska vi väl kika i butiker tills jag ska åka iväg, Therese var shopping sugen. Jag är faktiskt inte de, känns bra då vi har en vit månad. Förutom Ikea då :) - där kan man ju inte låta bli att handla.

Även fast denna vecka skulle bli lugn så har jag fått massor inplanerat. Imorgon ska vi fixa i lill rummet och förmodligen fika hos pappa och världens finaste Oscar. Fredag ska vi åka till R´s bror och få massa barnkläder från deras små. Lördag ska jag antingen jobba eller städa, tvätt fixa med lägenheten. Söndag åker vi ju som bekant till Ikea.

Inga kommentarer: