22 februari 2010

Måndag

Helgen har varit ok, haft så mycket folk här hemma så jag är så trött idag. Så nu är det jag som ska njuta av egen tid då R är i Stockholm på möte. Så han kommer väl hem runt 23.

Idag går jag in i v36. Såg en liten bebis som hade kikat ut och gud vad jag längtar till våran lilla ska komma ut till oss. Men det är ett bra tag kvar. Så ingen idé att hänga läpp. Mår ju fortfarande väldigt bra och magen gör sig inte alls besvär, ryggont har gått bort och sover hela nätter. Som sagt bör inte klaga. Nu ska jag och magen lägga oss tillrätta och kika på tv och invänta repriserna av alla hockeymatcher som gick igår. Egentid är den bästa tiden. (oftast)

2 kommentarer:

Sophie mamma till Nellie sa...

Ja det är verkligen sköönt med egentid :) söt mage!

Sara sa...

Hehe ja, han gick o la sig där härom dagen. :)

Ja precis. Nu när man kommit så nära som vecka 36 så känns det ännu längre till BF. Jag ville packa min väska redan i vecka 30, men tänkte "nä, vi får vänta till vecka 35 iaf, sen är det ju inte alls långt kvar till BF!".
Men nu känns det längre än nånsin. "Bara 36" liksom.... =)
Men det är nog så att det är den sista biten som känns längst.

Jag vill inte ta emot kompisbesök de första veckorna, men familjen får komma hit och hälsa på. Ni då?