11 februari 2010

Mycket


Gårdagen var hur mysig som helst. Fick besök av Linda och Milton på dagen, blev fika och massa prat. Hon har en sån otroligt söt son. Sen åkte jag och R och hälsade på R´s bror och fru och fick lite grejer till bebisen. Sen åkte vi hem och vid dörren stod Brita och Tobias och väntade på oss, så då blev det till att visa upp lägenheten samt fika och massa prat. Sen efter att de hade åkt hem kunde vi äta middag (vid 22.30!!) :) blev Nip/Tuck och en hamburgare. Gött avslut på en härlig dag.

Ikväll blir de middag hos Angelica. Ska bli spännande och se vad som bjuds denna gång och vad skvallret kommer att innehålla. Nästa gång vi ska ha våran middags-träff, ska vi ha en liten BabyShower för mig. Dom är för fina mina vänner. Innan jag ska åka hem till Angelica, ska jag möta upp Annelie för en fika hemma hos mig. Ska bli så kul att ses igen och se om hennes lilla mage ha växt något sen sist vi sågs. Min har i alla fal de :)

V
ar lite orolig igår för Mini sparkade inte så mycket, iofs så gör inte h*n det. Som sagt väldigt lugn i Mammas mage. Men igår när jag drack en iskall Milkshake så rörde de sig ordentligt. Behövdes väl piggas upp helt enkelt :)

1 kommentar:

unique sa...

Jo du. Där finns spår. Just nu är det 6 kg som ska bort hahaha. Står stilla nu. Äter som en häst nu när jag ammar. Hungrig konstant.

Har du gått upp mycket i vikt?