06 februari 2010

Äpplen och Hockey


Nu är vi hemma från stan. Blev en lång lunch plus fika med Lars, vi bestämde att ikväll ska vi kika på lite NHL Hockey här hemma, blir kul. Så nu städar vi upp i vårat lilla kaos. Ska strax iväg för att handla lite och hämta pengar för morgon dagen. Har en sådan otroligt tur att jag har världens snällaste och generösaste föräldrar och fästman. Jag är verkligen bortskämd. Skäms lite. Min fina mamma förövrigt ska snart till Thailand. Då ska hon köpa med sig hemma roliga barngrejer. Mys. Hoppas bara inte Mini bestämmer sig för att tittat ut innan mormor har kommit hem.

Funderar på om jag är sugen på något inför kvällen, men blir nog det sedvanliga - röda äpplen och isvatten. Kanske bör köpa med oss något att ha i bilen inför trippen imorgon. Vill bara att de ska bli morgon dag. Ska bli så kul med Ikea. Ser fram emot hela nästa vecka då jag ska ha besök av Linda och hennes lilla Milton och Annelie och sen middag hos Angelica. Kan inte bli bättre.

3 kommentarer:

Proudless sa...

Sv: Åh tack så mycket! :) Detsamma.

unique sa...

Trivs super med vagnen. Lite trångt under den bara, men annars är den toppen. Perfekt storlek.
Har ni hittat åkpåse

Linda sa...

Tycker också att det ska bli super kul att ses! :)