06 februari 2010

Lördag


Ny dag, blev en mysig långfrukost och sen efter det har vi pysslat på här hemma. R har lagt lister i lill-rummet, skruvat upp nya toapappershållaren, varit nere i källaren otaliga gånger. Jag har målat handdukshängaren, konsolerna till en hylla samt en spegelhylla. Så nu ska vi bara ner på stan efter lunch och köpa mosaik så jag kan fixa med fönsterbrädan i badrummet. Plus att vi har tvättstugan snart.
Så kul när det finns saker att göra. Igår höll vi på att avlida av tristess - så vi gick och la oss i god tid. Men idag så ska vi fixa hela dagen o kvällen och äta god mat och kika på en bra film eller två.

2 kommentarer:

Emma sa...

Roligt att ha att göra =)

Finni sa...

Ja, det är skönt. Jag trodde seriöst att min mage skulle se ut som ett krigsfält flera månader efter med tanke på hur stor jag var :P
Tack så mycket! Det ordnar sig sakta men säkert tror jag :)
Inte så långt kvar för dig ju :) Vad roligt!