15 februari 2010

En hall


Här är en av våra hallar, vi har 3st. Alla har samma tapet. Vi har valt att ha genomgående samma golv överallt i lägenheten förutom i första ingångshallen, där la vi brunt klinkers med golv-värme. Det vita "barock"bordet hittade vi i soprummet för 7 månader sen. Jag älskar att de är lite slitet, ett av mina bästa fynd. Ska förmodligen måla spegeln och bänken vit. Men det får bli ett senare projekt.

Hyllan är från Ellos och vägglyktorna. Lyktorna på golvet kommer från Cleas Ohlsson. Ska ändra lite i hyllan, men vet inte riktigt vad jag ska ha för saker där. Madonnan och korset kommer ifrån NordLjus. Och resten är lite blandat, men trälådan har min styvfar gjort. Så ännu en liten titt på vårat projekt.

3 kommentarer:

unique sa...

bor ni i hus?

vi visste inte kön. alla sa från början att det var en liten rocky i agen. alltså en pojke. tom okända människor sa det till mig. först trodde jag också det, men ändrade mig ganska snabbt. jag har alltid sagt att jag ville ha en liten Wilda hihi

va tror du det blir? pojke tror jag =)

smart att inte handla för mycket. de neutrala kläderna känns lätt tråkiga sen när ni vet vad det blev

lea sa...

tack så mkt!=)

unique sa...

Spännande att inte veta könet ju. Hoppas du mer på något? Om man nu får fråga det.. hihi