28 januari 2010

Torsdag

Dagen börjades med att jag åkte ner på stan för att lämna lite grejer till en vän, sen hann jag med att inhandla en enkel klänning att ha med mig till Åre i helgen om vi ska ut och äta. Just nu vill jag bara gå i mjukisar och sköna kläder. Kroppen känns svullen och trött.

Sen åkte jag hem till mamma för att få utväxten tonad, hon är snäll min lilla mamma. Nu behöver jag inte ha mössa inomhus. Gött! Sen fikade vi och efter de åkte vi ner på stan för att fördriva tiden innan pappa körde hem mig. Segtt att åka buss i snökaos.

Nu ska jag börja packa det som ska med till Åre. Har även lite i tvättmaskin som ska hängas upp här hemma så de hinner torka tills imorgon. Sen ska jag städa lite i köket och sen invänta sambon som jobbar sent ikväll. Imorgon ska jag jobba fram till tre och sen far vi till Åre för en skön helg i slapphetens tecken.. i alla fall för mig som inte ska åka skidor! :)

1 kommentar:

unique sa...

Har du läst mitt inlägg "Hel igen"? Där står ju en del. Min mage la sig väldigt snabby, men den var iofs inte så stor. Nu har jag bara kvar den sk degen, men den är bara lite mysig tycker jag. Tar tag i träningen snart så då försvinner den =)

Ja, du har en underbar resa framför dig