12 januari 2010

Tisdag


Dagens bestyr har bestått av långfika på Wedan med Elin och Isabelle. Massa bebis prat, så kul att prata med andra som har så mycket erfarenhet. Pratade om allt från förlossning, till magar och barnvagnar. Sen gick vi runt och kikade på lite reorna. Hittade lite kläder till Mini. Efter det åkte jag hem till mamma och var där hela eftermiddagen. Blev en kopp te och en god semla och lite mys. Hämtade lite böcker som jag hade beställt. Så har min dag sett ut. Nu har vi precis avnjutit en god middag och nu blir det mys framför tvn. Håller även på att testa nya tvättmaskinen här hemma, så nu tvättar jag bebiskläder för fullt. Har även räknat kläder, så nu har jag det mesta förutom nån pyjamas. Sen ska vi förmodligen få köpa babyskyddet av Isabelle om Wilma har hunnit växa ur de.

2 kommentarer:

Sara sa...

Ja, de går efter bebisens storlek. Tack detsamma. :) Okej. Jag har haft en lätt graviditet, mådde bara illa några dagar de första veckorna, sen har det inte varit några "problem", har inte ens haft några cravings. Förra veckan började mina sammandragningar dock, känns som mensvärk som varar i nån minut. Hade sån fruktansvärd kramp i vaderna förra veckan oxå, men inte längre. Nu är det bara sammandragingar lite då o då.

Sara sa...

Hehe okej. :) Nä, krampen är hemsk, vaknade på nätterna förra veckan av att det gjorde så j*vla ont. Vem är du då? :) Bor, gör, ålder? :) (behöver inte svara ifall du inte vill)