03 januari 2010

Söndag


Dagen har spenderats mestadels i liggande läge. Haft så ont i kroppen, så har inte kännt för att stiga upp. Men upp kom jag vid eftermiddagen då kärleken hade gjort nybakade scones och te till oss. Mums. Sen har jag slumrat mig igenom Mad Men maraton på kanal nio. Nyss avnjöt vi en god middag och nu ska jag kika på lite mer Mad Men och sen någon film. Sen sängen. Imorgon ska jag försöka ta mig ner på stan för att möta upp Therese på en långfika, var så länge sen. Sen ska jag försöka hitta något fint till lägenheten. Ska ta kort så fort jag känner att det ser någorlunda färdigt ut. Lite små pyssel kvar, men de är det som är kul. Köket är vi super nöjd med, jätte mysigt och fint samtidigt som det är super bra förvaring. Induktionshällen är super och även varmluftsugnen. Här kommer vi spara mycket tid, vilket känns bra nu när vi väntar liten. Så bra, känns det verkligen att vi valde att köpa nytt och sälja gamla lägenheten - denna kommer vi behålla länge känns de som.

Inga kommentarer: