06 januari 2010

Bak


Igår gjorde vi inte så himla mycket. Blev lite fika hos mamma sen åkte vi och hämtade lite prylar i gamla lägenheten. Sen vart det gulaschsoppa till middag, hur gott som helst. Efter det fick jag ett ryck och bakade en långpanna med mjuksockerkaka. Den blev godkänd, men hade för lite florsocker, så glasyren blev lite rinnig. Men god blev den. Idag ska vi baka både matbröd och en till långpannekaka med choklad och kokosglasyr. Sen ska jag städa och byta sängkläder här hemma.

Ikväll hoppas jag på en bra film och lite gott fika med fästis. Han har spelat tv-spel hos sina vänner nu tre nätter i rad - så jag har fått varit själv. Vilket jag inte brukar ha något emot att vara men just nu är jag väldigt sällskapssjuk.

Imorgon ska vi till Bm igen- längtat så. Vill höra Mini igen och mäta och se så allt är bra. Har fått tillbaka min "riktiga" bm nu så det känns extra bra. Sen ska jag och sambon och en kompis till honom åka upp till övik för att kika på lite hockey. Ska bli skönt med en lite utflykt.

Inga kommentarer: