14 januari 2010

Kvällen


Sitter här i min ensamhet med en stor flaska iskallt vatten och ett gott äpple och en bit choklad. Förväntar mig alltid något kanon på tvn vid den här tiden - men det slår aldrig fel. Bara skit. Så funderar på att ta ett bad och läsa en bra bok och invänta sambon som är på kalas. När han kommer hem ska vi mysa oss ner i sängen och kika på nya avsnitt av criminal minds som kom 05 imorse. Sett fram emot detta, enda serie jag följer.

Idag var det lite mer action i våran familjegrupp, vi pratade till och med... Blir alltid lite stelt i början. Nästa vecka ska vi prata om förlossningen, längtar! Vill bara att dessa 73 (plus - minus?) dagar ska gå snabbt nu, vill ju ha hem Mini.

Var jätte skönt med en promenad idag, men höll på att frysa ihjäl om benen. Var ju säkert 23 minus och inga långisar hade jag. Men skorna var så underbart varma och sköna. Sådär gjorde jag verkligen ett bra köp. Så dessa Timberland skor kan jag verkligen rekomendera om man är ute och promenera, går på stan, är i fjällen - funkar på hösten, vintern och tidig vår.

Inga kommentarer: